Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Frakt

Hvorfor tilbyr dere ikke gratis frakt?

I vårt hode er det ikke noe som heter "gratis frakt". Å frakte varer er en viktig jobb, som vi hos Rinde-san ikke ønsker å fremme som verdiløs. "Gratis frakt" ville uansett bare økt prisene på samtlige varer betydelig slik at du som kunde hadde endt opp med den samme totalsummen. Vi vil heller oppfordre våre kunder til å bestille varer sammen med bekjente for å dele på fraktkostnaden og kutte slitasjen på miljøet. 

Hvorfor benytter dere bobleplast?

All plast som brukes i våre forsendinger er gjenbruk. Istedet for å resirkulere bobleplasten på vår fulltids arbeidsplass brukes den på nytt her hos Rinde-san. 

Tilbud

Hvorfor har dere aldri tilbud?

Vi ønsker å tilby forutsigbarhet. Ved tilbud er fortjenesten på varene veldig lav eller ikke-eksisterende, noe som gjør at man må ha større fortjeneste ved normal pris. Her hos Rinde-san ønsker vi ikke at noen kunder skal betale mer enn nødvendig for at andre skal betale mindre. Derfor forsøker vi å selge varer til lavest mulig pris hele året, så slipper du også å bekymre deg for at vi plutselig kjører stort tilbud dagen etter bestillingen din. Det vil derimot kunne komme tider der vi setter ned prisen permanent på varer som ikke selger godt nok for å rydde plass til nye og spennende ting. 

Utvalg

Hvorfor har dere ikke [produktnavn]?

Rinde-san er en nettbutikk i stadig utvikling, med nye produkter på vei hele tiden. Er det for eksempel en spesifikk Blu-Ray du er på jakt etter, skriv det gjerne i kommentarfeltet når du bestiller, så øker sannsynligheten betraktelig for at vi skaffer den fra vår leverandør ved neste anledning. 

Kontakt

Hvor kan jeg finne telefonnummeret deres?

Det er dessverre ikke mulig å kontakte oss på telefon for øyeblikket. Rinde-san er et fritidsprosjekt ved siden av en jobb der det ikke er mulig å prate i telefonen.